Poniżej masz możliwość zaakceptowania, odrzucenia lub zmiany ustawień określonych plików cookie naszych i naszych partnerów. Więcej informacji o plikach cookie stosowanych na naszych witrynach znajdziesz poniżej.
Klikając „Zaakceptuj wszystkie” zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach analitycznych, statystycznych oraz reklamowych, np. w celu dostosowywania treści marketingowych do Twoich zainteresowań. Możesz również w każdym czasie dokonać zmiany ustawień, wybierając kategorię plików cookie i klikając następnie „Zaakceptuj wybrane” lub odmówić korzystania z plików cookie za wyjątkiem plików wymaganych, klikając „Odrzuć wszystkie”....
Są niezbędne do zapewnienia prawidłowego działania naszej strony, dlatego nie wymagają Twojej zgody.
Dzięki tym ciasteczkom gromadzimy dane analityczne, które ułatwiają nam poznanie statystyk korzystania z naszej strony www i opracowywania raportów. W efekcie dowiadujemy się, co zmodyfikować i jakie treści rozwijać, aby strona działała jeszcze wydajniej i lepiej odpowiadała Twoim potrzebom.
Obserwujemy, co przeglądasz i o czym czytasz na naszej stronie, aby jeszcze lepiej dopasować reklamy, które widzisz. W ten sposób my i nasi partnerzy wyświetlamy Ci przede wszystkim te reklamy, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom i są związane z Twoimi interakcjami z naszą witryną.
Pochodzą one od naszych partnerów i pozwalają udostępniać treści z naszej strony za pośrednictwem zewnętrznych serwisów społecznościowych oraz wyświetlać na naszej stronie informacje z serwisów społecznościowych, np. filmy wideo z naszego profilu. Dodatkowo informacje uzyskane z tych plików cookie mogą być wykorzystywane w celach reklamowych w poszczególnych mediach społecznościowych, z których korzystasz.
TVIP specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań opartych na technologii streamingu. Co to dokładnie oznacza? Mówiąc najkrócej, naszym polem walki jest wideo online. Realizujemy je na żywo – najchętniej z naszego webcast studio, które umożliwia pracę w jakości 4K oraz tworzenie profesjonalnej oprawy różnych rodzajów produkcji m.in. webinarów, programów internetowych, debat i szkoleń online. Drugim obszarem działań są transmisje internetowe z wydarzeń biznesowych.
Ostatnio wprowadziliśmy nowe elementy do tej popularnej usługi. Dzięki temu organizatorzy wydarzeń mogą traktować streaming z wydarzenia nie tylko jako rozszerzenie zasięgu i dostępności wydarzenia, ale przede wszystkim jako rozwinięcie swojej oferty uczestnictwa w wydarzeniu i sprzedawać dostępy do transmisji.
Lubię w naszej pracy obserwować reakcje naszych klientów wywołane tworzeniem się pierwszych doświadczeń w sferze wideo. Motywują mnie bardzo projekty w których pracujemy z ludźmi, którzy czerpią radość ze swojej pracy i potrafią myśleć nieszablonowo. Wtedy powstaje twórcza atmosfera pracy skutkującą niemalże artystycznymi doznaniami, których kiedyś miałam szczęście doświadczyć.
Streaming i wideo to niesamowite narzędzia pozwalające pokonywać dotychczasowe bariery biznesu w zakresie edukacji, marketingu, komunikacji. Cieszy mnie również fakt, że znaleźliśmy czas na uruchomienie serwisu Webcaster.pl, w którym wraz z ekspertami z różnych dziedzin biznesu dzielimy się wiedzą. Pokazujemy jak wykorzystać wideo content marketing do realizacji celów biznesowych marek.
Profesjonalizm, kreatywność, świetne relacje z ludźmi i poczucie wyjątkowości tego co robimy.
Strategicznie i operacyjnie. Dlaczego? Bo jesteśmy małą firmą, więc czuwam nad każdym najmniejszym trybikiem, ale to się na szczęście już zmienia. Do naszego zespołu dołączają osoby, którym mogę delegować część swoich obowiązków.
Natomiast bez względu na wielkość firmy, uważam że bardzo istotne są narzędzia z których korzystasz. Mnie w utrzymaniu porządku i przejrzystości pomaga Comarch ERP XT.