Zarządzaj bezpiecznie firmą i automatyzuj finanse Wystawianie i finansowanie faktur, szybkie pozyskanie gotówki czy weryfikacja kontrahentów jeszcze nigdy nie były tak proste. Dzięki Comarch Apfino – platformie, która jest samoobsługowym i bezpłatnym modułem w Comarch ERP, możesz prowadzić księgowość i zarządzać produktami finansowymi w jednym systemie. Nie musisz po raz kolejny wypełniać i wysyłać wniosków zawierających podstawowe dane o Twojej firmie – zrobimy to za Ciebie!
księgowość i finanse w jednym systemie bez konieczności kupowania dodatkowych rozszerzeń do Comarch ERP XT,
bezpłatny dostęp 24/7 do zróżnicowanej oferty produktów finansowych takich jak faktoring, windykacja, szybkie płatności online
proste i wygodne wnioskowanie online, automatyczne wypełnienie wniosku,
brak dokumentacji papierowej, usługi wykonywane w oparciu o faktury i inne dane dostępne w Comarch ERP XT,
szybka decyzja i aktualna informacja dotycząca statusu Twojego wniosku,
najwyższy poziom bezpieczeństwa
Apfino – jak to działa?
Dostęp do oferty usług finansowych możesz uzyskać w prosty sposób, jednym kliknięciem w swoim systemie Comarch ERP XT. Wszystkie weryfikacje i uruchomienie konta na platformie przeprowadzimy online.
Zyskujesz możliwość łatwego aplikowania o usługi, takie jak faktoring czy windykacja. Oferta, którą cały czas rozszerzamy, jest dopasowana do potrzeb Twojej firmy – Ty decydujesz, który produkt chcesz aktywować. Wnioskowanie jest maksymalnie uproszczone i wygodne. Nie musisz dostarczać dokumentów i sprawozdań ani eksportować faktur do systemów zewnętrznych. Wszystko odbywa się online w oparciu o dane Twojej firmy pozyskiwane z systemu Comarch ERP XT.
Dostęp do usługi w 4-ech prostych krokach
Po Twoim zatwierdzeniu wniosek jest przesyłany automatycznie do dostawcy usługi. Warunki umowy oraz decyzję otrzymasz online – wystarczy je potwierdzić na platformie Apfino, żeby aktywować usługę i korzystać z produktu.
Dlaczego jest to dla Ciebie korzystne?
Jako użytkownik Comarch ERP XT zyskujesz dostęp do usług finansowych, które pozwolą Ci uwolnić gotówkę zamrożoną w fakturach i poprawić płynność finansową Twojej firmy. Bez konieczności logowania się do osobnych systemów zawnioskujesz o usługi faktoringu bezpośrednio z poziomu Comarch ERP XT. Nie musisz wypełniać skomplikowanych formularzy, wniosek zostanie wypełniony automatycznie w oparciu o dane dostępne w Comarch ERP XT – nie da się prościej.
Zyskujesz wygodną, dostępną 24/7 platformę usług finansowych. Nie musisz odwiedzać oddziału dostawcy usługi finansowej, dostarczać dokumentów – wnioskowanie odbywa się w całości online, bez udziału dokumentów papierowych.
Dbamy o to, aby proces podpisania umowy z usługodawcą był prosty. Nie wymaga to od Ciebie przygotowywania skomplikowanej dokumentacji dotyczącej kondycji finansowej firmy. Jeśli chcesz skorzystać z wybranego produktu finansowego wystarczy kilka kliknięć, a wniosek zostanie przygotowany i wypełniony automatycznie na podstawie danych dostępnych w Comarch ERP XT.
Cały proces jest szybki i w pełni transparentny – masz bieżący dostęp do informacji o statusie swojego wniosku, otrzymujesz powiadomienia o kolejnych etapach procesowania i o podjętej decyzji. Wszystko to przy zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa.
Ile to kosztuje?
Dostęp do oferty usług finansowych jest bezpłatnydla użytkowników Comarch ERP XT. Możesz bezpłatnie zarejestrować się na platformie i w sprawny sposób wnioskować o dostępne produkty finansowe. Warunki konkretnych usług finansowych są zawarte w ofercie.
Czym jest faktoring?
Faktoring to usługa finansowa, umożliwiająca natychmiastowy dostęp do środków pieniężnych, bez konieczności oczekiwania na zapłatę faktury przez kontrahenta. W jaki sposób działa faktoring? Firma faktoringowa (faktor) wypłaca przedsiębiorcy, wystawiającemu fakturę o długim terminie płatności (np. 30 dni), pieniądze, którymi może on od razu dysponować. Wypłacone przez faktora środki finansowe stają się zaliczką na rzecz przyszłej płatności od kontrahenta, nie jest to więc tożsame z kredytem, nie wpływa także na zdolność kredytową. Faktoring to narzędzie wspierające płynność finansową firmy – poza finansowaniem faktur, monitoruje należności i weryfikuje kontrahentów. Faktor w Twoim imieniu będzie śledził wystawione przez Ciebie faktury oraz sprawdzi, czy Twój klient jest wiarygodnym płatnikiem.
Jak uruchomić usługę faktoringu?
Jak przesłać fakturę do finansowania?
Czym jest windykacja?
Windykacja to proces, mający na celu wynegocjowanie jak najszybszej spłaty należności od kontrahentów, którzy zwlekają z płatnością za usługi lub produkty. Profesjonalne odzyskiwanie pieniędzy odbywa się w świetle obowiązującego prawa, bez udziału sądu. Windykacja polubowna skupia się na asertywnej komunikacji z dłużnikiem, dzięki czemu jako przedsiębiorca zachowujesz dobre relacje z klientami oraz otrzymujesz należne Ci środki pieniężne, które dotąd były „zamrożone” w fakturach. Windykacja wpływa zatem na płynność finansową Twojego przedsiębiorstwa, a samo jej zlecenie jest bezpłatne i niezwykle łatwe na platformie Apfino.
Jak uruchomić usługę windykacji?
Jak przesłać fakturę do windykacji?
Czym jest link do płatności?
Link do płatności to bezpłatna usługa, która pozwala na udostępnianie kontrahentom szybkich płatności online.
Dodawaj link do płatności na fakturach sprzedażowych, aby umożliwić swoim kontrahentom szybką i wygodną zapłatę za Twoje produkty i usługi za pomocą szybkiego przelewu online lub BLIKa. Dodanie linku do płatności na fakturze ułatwia wykonywanie płatności i eliminuje wszelkie ewentualne pomyłki podczas wpisywania danych do przelewu.
Dzięki tej usłudze zyskujesz szybki dostęp do swoich pieniędzy – środki zostaną odnotowane na Twoim rachunku w czasie maksymalnie 15 minut od wykonania płatności przez kontrahenta, nie musisz już czekać na sesję wychodzącą i przychodzącą w banku. Status płatności zostanie natychmiast zaktualizowany w Apfino.
Po aktywacji usługi, link do płatności będzie automatycznie dodawany do Twoich faktur wystawionych na maksymalną kwotę o równowartości 1000 euro wyrażonej w złotówkach, która nie jest objęta mechanizmem podzielonej płatności (split payment).
Jak uruchomić link do płatności?
Załóż bezpłatne konto na platformie Apfino, a następnie zintegruj je ze swoim systemem Comarch ERP XT. W zakładce Ustawienia >> Płatności zaznacz checkbox „Aktywuj bezpłatnie Link do płatności”. Od tego momentu na Twoich fakturach sprzedażowych do kwoty o równowartości 1000 euro wyrażonej w złotówkach będzie automatycznie dodawany link do płatności.
Czym jest Sprawdź kontrahenta?
Dzięki tej usłudze wygodnie i jednym kliknięciem uzyskasz kompleksowy raport na temat każdego kontrahenta – zarówno firmy, z którą już współpracujesz, jak i nowego podmiotu, z którym dopiero zamierzasz rozpocząć relacje biznesowe.
Raport prezentuje dane, które są automatycznie pobierane z rejestru dłużników Biura Informacji Gospodarczej BIG InfoMonitor oraz rejestrów publicznych: GUS, CEiDG, KRS, listy sankcyjnej MSWiA oraz białej listy podatników VAT. Z raportu dowiesz się m.in. czy kontrahent jest dłużnikiem, czy opłaca swoje zobowiązania na czas i czy działa w branży wysokiego ryzyka.
Monitoring sytuacji finansowej kontrahenta (zarówno przed nawiązaniem współpracy, jak i w jej trakcie) pomoże Ci trzymać rękę na pulsie i nie narazić się na zatory płatnicze i straty finansowe.
Płacisz jedynie za raport pojedynczy lub pakiet– nie ponosisz żadnych stałych kosztów miesięcznych i nie podpisujesz skomplikowanych umów.
Jak aktywować i korzystać z usługi Sprawdź kontrahenta?
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Przeczytaj więcej o przetwarzaniu danych w polityce prywatności grupy Comarch.
Ta strona używa plików cookies, aby poprawić Twoje doświadczenie podczas poruszania się po stronie. Spośród tych plików cookies, w Twojej przeglądarce zapisywane są pliki skategoryzowane jako niezbędne, ponieważ są one konieczne do obsługi podstawowych funkcjonalności strony. Korzystamy również z plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Takie pliki będą przechowywane w Twojej przeglądarce jedynie za Twoją zgodą. Masz również możliwość zrezygnowania z takich plików, jednak rezygnacja z niektórych z nich może mieć wpływ na Twoje doświadczenie podczas przeglądania strony.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
__cf_bm
1 hour
To ciasteczko, ustawione przez Cloudflare, jest używane do wspierania zarządzania botami przez Cloudflare.
Niezbędne pliki cookies są absolutnie konieczne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te, w sposób anonimowy, zapewniają obsługę podstawowych funkcjonalności i zabezpieczeń strony internetowej.
Funkcjonalne pliki cookies pomagają w obsłudze określonych funkcjonalności, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Wydajnościowe pliki cookies są wykorzystywane w celu zrozumienia i analizy kluczowych indeksów wydajności strony internetowej, co pomaga w zapewnieniu lepszego doświadczenia odwiedzających użytkowników.
Analityczne pliki cookies są wykorzystywane do badania, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Pliki te pomagają dostarczyć informacji na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookies są wykorzystywane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Pliki te śledzą odwiedzających na różnych stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostosowania reklam.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
test_cookie
15 minutes
Doubleclick.net ustawia to ciasteczko, aby sprawdzić, czy przeglądarka użytkownika obsługuje ciasteczka.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
_clck
1 year
Microsoft Clarity ustawia to ciasteczko, aby zachować Clarity User ID przeglądarki oraz ustawienia specyficzne dla danej strony internetowej. Gwarantuje to, że działania podejmowane podczas kolejnych wizyt na tej samej stronie będą powiązane z tym samym identyfikatorem użytkownika.
_clsk
1 day
Microsoft Clarity ustawia to ciasteczko, aby przechowywać i konsolidować wyświetlenia stron użytkownika w jednym nagraniu sesji.
_gcl_au
3 months
Google Tag Manager ustawia to ciasteczko, aby testować efektywność reklam na stronach internetowych korzystających z ich usług.
CLID
1 year
Microsoft Clarity ustawia to ciasteczko, aby przechowywać informacje o tym, jak użytkownicy wchodzą w interakcje z witryną. Ciasteczko pomaga w dostarczaniu raportu analitycznego. Zbierane dane obejmują liczbę odwiedzających, miejsce, z którego wchodzą na stronę, oraz odwiedzane podstrony.